الناالنا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

خانم کوچولو

سورپرایز سال

1391/1/14 18:11
نویسنده : نازنین
724 بازدید
اشتراک گذاری

الناچند روز قبل از سال نو خاله جان زهره تماس گرفت که برای تحویل سال نو به ایران میاد و همه رو  حسابی شوکه و خوشحال کرد البته خودش هم سورپرایز شده بود چون عمو امیر(همسر خاله جان)بدون اطلاع برای خاله جان بلیط گرفته بود تا خاله جان بعد از ١٢ سال یکبار دیگه سال نو رو کنار هفت سین ایران و خانواده و حال و هوای عید و ماهی گلی تجربه کنه.خاله جان ساعت ٢:٤٠ دقیقه صبح دوشنبه رسید و همه رو خوشحال کرد.بابایی هم ساعت ٢:٤٥ دقیقه ظهر دوشنبه ٢٩ اسفند از راه رسید تا همه در کنار هم سال جدید رو آغاز کنیم.مامان جون هم که چند تا سبزه کاشته بود و به النا گفته بودیم که اینها برای سفره هفت سینه و النا هم با دیدن هر سفرهای فکر میکرد باید الان سبزه ها رو بیاره.خلاصه که شب قبل از سال تحویل یعنی عصر دوشنبه خاله جان تصمیم گرفت یه سر به خیابونهای شهر بزنه تا ماهی گلی ها و سبزه فروشها و شلوغی قبل از سال جدید رو ببینه.به هر حال ماهی خریدیم و النا پلاستیک ماهی ها رو طوری محکم میگرفت که ماهیها در حال له شدن بودند.شب هم با مامانی تخم مرغ رنگ کرد و در چیدن هفت سینها کمک کرد.خاله جان زهرا هم که طبقه پایین زندگی میکنه به مامانی گفت برای من هم تخم مرغ رنگ کنید و میزم رو درست کنید.تخم مرغها رنگ شد هفت سینها چیده شد و سال با خوشی تحویل گشت.امیدوارم سالی پر از سلامتی و شادکامی برای همه عزیزان باشه.

                                       النا و هفت سین خاله جان

هفت سین

النا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی درسا
14 فروردین 91 18:59
وای مامان نازنین این خانم کوچولو خیلی خوردنیه . هفت سینتون با وجود این گل دختری زیباتر شده . ماشاالله . خوشحالم که خواهری رو بعد از سالها دیدین . به ما هم سر بزنید . خوشحال میشیم .


مرسی خاله.چشماتون قشنگ میبینه.حتما پیشتون میایم.
مامان سارینا
15 فروردین 91 13:03
ماشالله به این دخملی ناز . سال خوبی داشته باشید خاله جون . النا گلی رو خیلی ببوس


مرسی خاله.شما هم سال خوبی داشته باسید.
مادر آیاتای
16 فروردین 91 1:24
سلام به النا جان و مامان مهربونش. ممنون که به ما سر زدید. سال نوتون مبارک و شاد و سالم. خوشحالم که دور هم بودید و دیدارهاتون تازه شده. سونیا(النا) جان رو میبوسم.


سلام به شما دوست خوب و مهربون.سال نو شما هم مبارک امیدوارم سال بسیار خوبی پیش رو داشته باشید.
مادر آیاتای
16 فروردین 91 10:37
سلام مجدد. فکر کنم تو نظر قبلی اشتباها اسم النا جون رو سونیا نوشتم. دیر وقت بود و یه کم گیج خواب بودم. هرچی نوشتم خودت درستش کن لطفا. بازم عیدتون مبارک.


سلام عزیزم.مشکلی نیست.چشم حتما.
مامان ریحان عسلی
19 فروردین 91 19:25
سلام عیدتون مبارک امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه
راستی چشماتون هم روشن ایشالا روزای خوبی رو با هم بگذرونید


سلام.مرسی.شما هم سال خوبی داشته باشید.
مامان ماهان
20 فروردین 91 15:58
به به چشمتون روشن
چه هفت سین خوشگلی دستت درد نکنه عالی شده
ای جونم به این دخمل گل بووووووووووووووووووس


مرسی