الناالنا، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

خانم کوچولو

تازه های النا

1391/5/19 18:19
نویسنده : نازنین
766 بازدید
اشتراک گذاری

                                          niniweblog.com 

یه روز که داشتیم میرفتیم خونه مامان بزرگی همینطور که به موزیک گوش میدادیم و النا باهاشون

میخوند.آهنگ همه جا آرومه(طالب زاده)شروع شد.من هم اصلا حواسم نبود داشتم با خودم فکر

میکردم که النا پرسید مامان اگه شلوغ کنیم بیدار میشن منم 

niniweblog.com

چی؟چی بیدار میشه؟النا دوباره پرسید اگه شلوغی کنیم غصه ها بیدار میشن؟و من تازه فهمیدم

منظورش چیه.(همه چی آرومه غصه ها خوابیدن)از دست النا موندم چی بگم.شما بودید چی جواب

میدادید؟

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحان عسلی
19 مرداد 91 19:31
سلم
من این آهنگو خوب بلد نیستم فقط همه چی آرومه من چقد خوشبختمشو بلدم واسه همینم نمیدونم چی باید بگم


سلام خانمی.البته با وجود النا دیگه هیچ چی آروم نیست.
مامان دینا
26 مرداد 91 15:03
ای جونم عزیزم .اخه تو چرا انقدر شیرینی عروسک