الناالنا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

خانم کوچولو

النا و كابينت نوردي

1390/9/11 21:50
نویسنده : نازنین
320 بازدید
اشتراک گذاری

                          تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com                            النا خانم شروع كرده  از كابينت بالا رفتن و ميره سر كابينت تا ببينه چي توشه هر چي هم من ميگم خطرناكه گوش نميده كه نميده من هم مجبور شدم دسته كشوها رو در بيارم تا نتونه از اونها بالا بره و خودشو به كابينتها برسه البته النا در  اين مورد سابقه داره قبلا هم كه كوچيكتر بود اين كار رو ميكرد و من دسته كشو رو در اورده بودم ولي چون باز كردن اون سخت شده بود و معمولا دستم بين كشوها گير ميكرد دوباره دستشو وصل كردم تا مدتي هم خوب بود ولي مجددا النا كارشو شروع كرده از دست تو وروجك.

niniweblog.com

النا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دوتا عشقم محدثه
11 آذر 90 23:21
______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@



چشم حتما.
مامان طاها
12 آذر 90 8:37
چه دختر گلی .
خوشحال میشم بیشتر باهات آشنا شم و زود زود به وبلاگت سر بزنم.


من هم خوشحال ميشم.منتظرتون هستم.


مامان آروین
13 آذر 90 1:50
دختر نازی دارید معلومه خیلی شیطونه خدا حفظش کنه .ممنون از حظورتون


ممنون.
مامان ماهان
19 آذر 90 8:10
اون بالا چیکار میکنی عزیزم


فضولي خاله