الناالنا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

خانم کوچولو

النا و سرماخوردگي

1390/9/19 22:40
نویسنده : نازنین
349 بازدید
اشتراک گذاری

النا خانم اين روزها يه كم سرماخوردي ولي خيلي هم جدي نيست.روز پنجشنبه بردمت دكتر.اون هم برات شربت/قرص و ويتامين داد(قرص جوشان)سري قبل كه بردمت دكتر خانم دكتر گفت دير اورديش و مجبور شد برات امپول بده براي همين اينبار من زود دست به كار شدم و تا ديدم يه كم ابريزش بيني داري بردمت دكتر.النا جان هميشه وقتي اسمارتيس ميخوري مي گي قرص ميخورم و حالا كه بايد قرص بخوري چپ ميري راست مياي ميگي مامان نميدونم چرا سرم درد ميكنه يا چرا دلم درد ميكنه بايد قرصمو بخورم.قرص جوشانتم كه نگو اگه بذارم روزي سه چهار تاشو ميخواي بخوري.عصر هم من رفتم باشگاه البته به بهونه امپول زدن تونستم راضيت كنم تا بذاري برم.قرار بود تو و بابايي هم بريد پيش عمو ابراهيم(دوست بابايي)ولي وقتي من رسيدم سر كوچه شما تازه از خونه اومده بودين بيرون من هم بردمتون زعفرانيه و تو رفتي شادي شهر و با بچه ها كلي بازي كردي.من و بابايي هم از فرصت استفاده كرديم و رفتيم باقلا خورديم اخه تو بهش حساسيت داري و نبايد بخوري تو هم كه ما رو نميديدي از زمين بازي اومدي بيرون و وقتي من صدات كردم گفتي نديدمت فكر كردم گم شدي.بعد از بازي هم تخم مرغ شانسي گرفتي و بابايي گفت اسباب بازيشو تو خونه درست ميكنم به خاطر همين همش گفتي كي ميرسيم خونه بريم ديگه. بابايي هم كه حواسش نبود تعجب كرد كه اينقدر عجله داري برگردي خونه. ديروز جمعه بردمت حمام

niniweblog.com

موقع لباس پوشيدن گفتي مامان زود باش سردم شد الان همه بدنم عفوني ميشه.امروز هم به بابايي گفتي من هم  آنتي ويروس دارم(آنتي بيوتيك).اينم خانمي قصه شما و سرماخوردگيت.الان خوابيدي.

niniweblog.com

امروز هم هوا خيلي سرد بود از بعد از ظهر هم برف مي باره

niniweblog.com

نمي دونم فردا مهد باز باشه يا نه.عصر يه لحظه دونه هاي برف بزرگ شد من هم گفتم ببين برفها رو رفتي كنار پنجره

niniweblog.com

و گفتي اينا اشغاله داره ميريزه مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

dp
19 آذر 90 23:28
با سلام . ملیسا خانم منتظر شماست . خوشحال میشیم با حضورتون وبلاگ ملیسا جان رو منور کنید


چشم حتما
مامان سارینا
20 آذر 90 8:30
سلام عزیزم . ممنون که به ما سر زدی . ماشالله چه دختر نازی دارید . زنده باشه . انشالله سرماخوردگیش هم زود خوب بشه . ممنون که لینک کردید منم با افتخار لینک میکنم


ممنون
مامان اسرا واسما
20 آذر 90 9:13
سلام خانمی خسته نباشی.ایشالله گل دخترت خیلی زود خوب میشه


مرسي
مامان دینا
20 آذر 90 23:35
سلام دخترگلم .ایشالا که زود خوب میشی ممنون که به ما سرمیزنی


سلام.خوشحال ميشيم از ديدنتون


نوشین
21 آذر 90 1:21
سلام خدا بد نده...الان بهتره ایشالا؟...
در ضمن ممنون از اییییییییییییییییییین همه احساسات النا جون برفای به اون خوشگلی اخه کجاش شبیه اشغاله...
معلومه بچه ی تمیزو وسواسیه


سلام.اره يه وقتهايي خيلي وسواسي ميشه
مامان نیاز
21 آذر 90 11:35
سلام
ممنون عزیزم که جویای احوال ما بودی
النای عزیز رو ببوس
شکر خدا بهتر که شده؟


بله خدا رو شكر
mamani helena
21 آذر 90 14:34
azizam enshala ke ta alan dige khob shode bashi golam hamishe be gardesh


مرسي
دوتا عشقم محدثه
26 آذر 90 20:29
با سلام خدمت شما دوست عزیز محدثه جون (12ساله) تو مسابقه ی جشواره ی نی نی وبلاک شرکت کرده است اگه دوست داشتید به من هم رای بدهید کد من 138 است نحوه رای دادن 1) روز شروع رای گیری یک شماره 11 رقمی به شما معرفی خواهد شد. 2) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک می باشد. 3) هر رای دهنده حتما باید به سه نفر متفاوت رای دهد. 4) اگر تعداد کدهای موجود در یک پیامک بیشتر و یا کمتر از 3 باشد و یا در بین سه کد، کدی تکراری وجود داشته باشد پیامک ارسالی باطل خواهد شد. 5) نحوه نوشتن پیامک به این صورت است که کد اول را نوشته سپس یک فاصله وارد کنید و بعد کد دوم را نوشته و دوباره فاصلی ای وارد نمائید و در آخر کد سوم را نیز یادداشت کنید و به شماره 11 رقمی که اعلام خواهد شد ارسال نمائید. مثال) اگر رای های شما کدهای 112، 450 و 197 است، پیامک شما می بایست بصورت زیر باشد : 197 450 112
نوشين
27 آذر 90 1:29
سلام نازنين جونم...شعر قشنگي گفتي...ايشالا اول بشي


سلام.مرسي عزيزم
بابای بی نام
27 آذر 90 12:30
ممنون از اینکه سر میزنید
مطلب جدید مونم بخونید


حتما
مامان ثنا و ثمین
27 آذر 90 16:39
سلام خانومی.ایشااله که حال النا جون بهتر شده باشه.شعرتون هم جالبه.
ماشاله النا جون هم عین ثنای من عاشق بلندیه


سلام.مرسي لطف داريد.
بابا بی بی
27 آذر 90 23:22
سلام مرسی که سر زدی تو نظر سنجی شرکت نکردید
مامان ماهان
28 آذر 90 8:49
ای جونم الهی که زود زود خوب بشی عزیزم
چه شعر زیبایی گفتین دستتون درد نکنه الهی که برنده بشین


مرسي
مامان مهبد كوچولو
28 آذر 90 10:48
دوست گلم سلام . من مهبد كوچولوي 6 ماهه تو جشنواره ني ني وبلاگ شركت كردم . به وبلاگ من سري بزنيد و اگه از طرح من خوشتون اومد با ارسال كد 166 به شماره اي كه توسط سايت اعلام ميشه منو خوشحال كنيد . طرح شما رو ديدم ايده جالبي بود . اميدوارم موفق باشي . منتظر حضور پر مهرتون هستم .
مامان فهیمه
28 آذر 90 23:43
سلام عزیزم کد ما 139 است ممنون میشیم به ما سر بزنید
مامان رامیلا
29 آذر 90 11:46
سلام
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزدمهر
زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر
شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق
رخ معشوقه و مدهوش دلداده عشق ....
شب یلدایتان پر ستاره و پر خاطره باد .


مرسي عزيزم كه ما رو ياد كرديد.
مامان پریسا
29 آذر 90 16:17
سلام خیلی نازه ومن هم 143. یادتون نره مرسی گلم.
مامان حنا
30 آذر 90 2:24
سلام خانمی خوبی؟؟؟؟؟
دختر گلت ماشالله خیلی نازه ودوست داشتنیه خدا حفظش کنهدختر نازت الان حالش چطوره ؟
اگه درست متوجه شده باشم تبریز زندگی می کنید من هم تبریزی هستم ولی فعلا اونجا زندگی نمی کنم خوشحال میشم از وبلاگ دخترم دیدن کنید واگه با تبادل لینک موافقید خبرمون کنید خوشحال میشم

چشم حتما به شما سر ميزنيم.چرا كه نه.
مامان ریحانا
30 آذر 90 2:39
بدو که روز کوتاهه
پاييز آخر راهه
هندونه رو اوردي؟
جوجه هاتو شمردي؟
زمستون ميآد فردا
مبارک باشه يلدا عزيزم


مرسي.
مامان ریحانا
30 آذر 90 17:12
سلام نیستی کم کار شدی؟


اينقدر با النا در روز انرژي مصرف ميكنم كه شب كم ميارم.روز النا نميذاره بشينم پاي اينترنت.
mamani helena
30 آذر 90 23:45
و پائیزثانيه ثانيه میگذرد.یادت نرود..اينجا كسى هست كه به اندازه ی تمام برگهای رقصان پائیز برايت آرزوهای خوب دارد
يلدا مبارك


ممنون از لطفتون.يلدا شما هم مبارك.
جغله کوچولو
1 دی 90 0:39
سلام
تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛
ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است
شب یلداتون مبارک باشه
یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو بگین
اینم لینک عکسم
http://www.jegheleh.ir/l01.jpg
شاد و موفق باشید





حتما عزيزم
مامان طاها
1 دی 90 11:47
محمد طاها جووون در نظر داره که هر کس کده اونو تو وبلاگش بزاره و به اون رای بده براش یه لگوی خوشگل بسازه و با کدش هم تو وبلاگه خودش بزاره هم تو وبلاگه شما و هم تموم کسایی که خوششون میاد اینجوری عکس نی نیتون تو تمومه وبلاگها میره هر کی راضیه اول کده خودشو بعدم کده وبلاگه طاها رو و بعدشم هر کی رو میخواد تو وبلاگش بزاره و به ما خبر بده تا لگوشو بسازیم.
علي خوشتيپ
1 دی 90 19:19
سلام خاله جون
از كليپم ديدن كنيد .
ميشه بهم راي بديد؟كد من :150
با اين كارتون خوشحالم ميكنيد



حتما عزيزم