الناالنا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

خانم کوچولو

النا و يلدا

1390/10/3 14:04
نویسنده : نازنین
398 بازدید
اشتراک گذاری

  فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز  فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز       فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز             

 

  يلدا مبارك

 النا خانم خيلي خوشحاله.دوست داره به من كمك كنه اونم چه كمكي وقتي ميخواست ظرف انار  رو  

بذاره روي ميز همه شونو ريخت روي زمين.هندونه هم كه به توصيه دكتر نگرفتيم البته انار هم قاچاقي

گذاشتيم.چون تنها هستيم عروسكهاي النا شدن مهموناي افتخاري ما باهامون عكس گرفتن.به هر حال

من و النا با هم كلي خوش گذرونديم موزيك گوش داديم رقصيديم آجيل خورديم و النا هم به رسم اينكه

اين هم مثل تولده شمع توي جا شمعي رو چند باري فوت كرد و گفت مامان موقع فوت كردن ازم عكس

بگير.شب يلدا النا ساعت 9:30 تمام شد چون از صبح كه بيدار شده بود ديگه نخوابيده بود و به خواب

رفت.البته بابايي هم از بيرون اومد و قبل از اينكه ليدا النا تمام بشه با ما چند تا عكس گرفت.اين هم

يلداي امسال ما به قول النا شب ليدا.   

             النا

            عروسك

           النا و مهمانهايش

         النا   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

جغله کوچولو
3 دی 90 19:27
در ضمن لینک وبلاگ من توی لیست دوستان شما به نام یکی دیگست...


اخخخخخخخخخخخخ ببخش عزيزم امروز سرم خيلي شلوغ بود اشتباه شده عمدي نبوده.





مامان ریحانا
3 دی 90 19:49
happy lida
به به چه مادر و دختر خوش ذوقی
نا نای نا نانای نا ...


مرسي جاي شما و ريحانه جون هم سبز بود كه ما رو همراهي كنيد.
مامان حنا
3 دی 90 22:17
سلام نازنین جون
شب یلداتون مبارک خانمی معلومه که خداروشکر بهتون خوش گذشته
نازنین جون نمی خوای منو لینک کنی من شما رو لینک کردم
ماشالله النا جون چقدر ناز شده
پیش ماهم بیا خوشحال میشم


سلام.من هم شما رو لينك كردم.
مامان علي
4 دی 90 0:47
salam.chashm hatman


مرسي
مامان ریحانا
4 دی 90 2:09
آخی دلم میخواد زودی ریحانه بزرگ بشه با همدیگه حرکات موزون انجام بدیم
مرسی عزیزم


ايشالا به همين زوديها
ایدا
5 دی 90 12:39
سلام خاله ماشاله چه ناز شدی چه عکس های خوشگلی گرفتی مبارکت باشه خاله فدات بشه ببخشی دیرتر واسه تبریک اومدم اخه یکم سرم شلوغ بود اخه ایدا کوچولوی من سرما خورده ومن هم گرفتار کارهاش بودم خیلی دوست دارم عزیزم


مرسي خاله ايشالا كه بلا دوره.ايدا جون زود خوب ميشه
mamani helena
5 دی 90 20:24
vay che aksaye nazi


mersi.naz mibinid