الناالنا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

خانم کوچولو

هفته آخر پاييز

1390/10/3 14:17
نویسنده : نازنین
277 بازدید
اشتراک گذاری

                                      تقویم پاییز

اين هفته اتفاق خاصي نيفتاد النا خانم به جز خوش زبوني هاي شما.دوشنبه كه اومدم مهد دنبالت گفتي ميخوام تاب سواري كنم.سرسره مهد به خاطر برف كه اومده پايينش يخ زده و قابل استفاده نيست ولي سرسره چون زير سايه بونه پاركينگه تميز ميمونه به هر حال سوار شدي و گفتي ماماني تندش كن بره بالا من هم تند تابت دادم يه كم كه تند شد گفتي مامان ميترسم -گفتم خودت گفتي تند باشه يه مكثي كردي گفتي اخه مامان دلم ميگه ميترسم.بعد از ماه محرم ياد گرفتي اول ميپرسي مامان امروز روز امام حسينه من كه ميگم نه ميگي آهنگ بذار-بلندش كن.

چهارشنبه هم به خاطر آلودگي هوا مهد تعطيل بود من هم النا رو بردم دكتر چون احساس ميكردم كاملا خوب نشده.دكتر هم گفت هندونه و انار نخوره گفتم عجب كار دشواري شب يلدا بدون هندونه و انار.ما هم زنگ زديم به بابايي كه هندونه نخره ولي انار داشتيم و نميشد ازش گذشت.عصر هم النا خانم دوش گرفت تا موهاي فرفريش يه كم خوش حالت بشه هم براي يلدا هم براي پنجشنبه كه تو مهد جشن ميگرفتند. 

  النا فرفري

النا

النا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ریحانا
1 دی 90 18:58
سلام
ایشالا هرچه زودتر خوب بشی النا مو فرفری من که عاشق موهاتم خاله
مخصوصا عکس دومت


مرسي خاله جان
zohreh
2 دی 90 3:37
salam azizam, ghorbone in mohay fer ferey khoshgelet beram man........
zohreh
2 دی 90 3:38
Happy yalda


thank you.
نوشين
3 دی 90 1:24
النا جونم چه گكشل شدي ماشالا... يلدا خوش گذشت؟


مرسي خاله.بد نبود با اين كه تنها بوديم ولي خودمون يه كم شلوغ كاري كرديم.


ستاره
3 دی 90 9:40
سلام منتظر حظورتون در وبلاگ ستاره جون و همچنین رای شما هستیم. کد 153 رو فراموش نکنید.
مامان ایدا
3 دی 90 12:19
سلام عزیزم ببخشید من چند روزی بو که کسالت داشتم پیغامتون رو نتونسته بود بخونم مرسی که به سر زدید من حتما به شما رای می دهم ولی یه سوال نحوه رای دادن چه جوریه ؟ من کاملا متوجه نشوده بودم


ايشالا كه رفع كسالت شده.
مامان ریحانا
3 دی 90 12:37
رای من 159



مرررررررررررررررررررررررررررررررررررسي
ابوالفضل
7 دی 90 18:30