الناالنا، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

خانم کوچولو

النا و یه لقمه خنده

1390/10/18 21:58
نویسنده : نازنین
533 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها النا ساعت ٤:٣٠ دقیقه بعد از ظهر برنامه یه لقمه خنده رو نگاه میکنه که یک مسابقه است

برای بچه ها که همراه بزرگترا شرکت میکنند و مسابقه آشپزی میدن.دو گروه دو نفره که هر گروه یه

اسم داره.اسمی از غذاها/سبزیجات و ...هر روز که عمو مهربون(مجری برنامه)میپرسه اسم گروهتون

چیه النا هم از من میپرسه مامان اسم گروه من چیه منم میگم شما که گروه نداری تا امروز صبح که النا

طبق معمول هر روز رفت دست و صورتشو بشوره و مسواک بزنه مسواک زدن النا خودش داستانیه.من

باید جای مسواک النا حرف بزنم و بگم سلام خانم کوچولو -اسمت چیه-چند سالته و از این قبیل سئوالها

تا بالاخره به مسواک میزنی برسه والنا مسواک بزنه امروز موقع اجرای این نمایش النا گفت مامان بپرس

اسم گروهت چیه منم پرسیدم و النا جواب داد ساندویچ تخم غری.منم خنده ام گرفت و

حسابی ذوقش و کردم و بوسیدمش.آخر یه اسم واسه گروه نداشتش پیدا کرد فکر کنم از مسابقه روز

قبل یاد گرفته.ماشالا همه چیز خوب یادش میمونه باید به النا بسپاریم هر چیزی رو که میخوایم بهمون 

یاداوری کنه.                                                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فاطیما
19 دی 90 0:22
سلام مامان النا جون خوبی؟کجا بودین دلم واستون تنگ شده بود



سلام.مرسي ما هم دلمون تنگ ميشه واسه شما دوستاي مهربون ولي النا خيلي وقت واسم نميذاره كه زود بهتون سر بزنم.
مامان ثنا و ثمین
19 دی 90 1:14
عسیسم.خدا حفظشکنه.ثنای منم هر روز میبینه این برنامه رو


مرسي خاله.حالا خوبه با اين برنامه ها سرگرم ميشن.
مامان ریحانا
19 دی 90 1:26
سلام
النا کلی خندیدم
شبکه چند میذاره من تا حالا برنامه رو ندیدم


شبكه دو شبكه تو





مامان حنا
19 دی 90 5:35
ماشالله به النا جون خیلی خوبه که اینجور برنامه هارو نگاه میکنه آفرین به شما النا جون راستی شما هم مثل من مثل اینکه تن تن آپ میکنی منم پست جدید گذاشتم النا جون رو ببوس
مامان ماهان
27 دی 90 10:15
ماشاالله 1000000 ماشاالله قربون این دخمل ناززززززززززززز که اینقدر شیرین زبونه


مرسي.ممنون از لطفتون.